neděle 23. února 2014

Domov sladký domov

Tak jsem zase doma :-D
Název článku není nijak originální a v mém případě vlastně ani moc pravdivý. Vůbec se mi nechce do školy. Sice zase uvidím spolužáky a tak, ale radši bych zůstala na horách. Lyžovaly jsme až do pátku a v sobotu už šly jen na vycházku a potom do restaurace Ondřeje Banka (kdo neví, tak je to olympijský lyžař :-D) na oběd. Měla jsem vepřovou roštěnou s amerikama a grilovanou zeleninou a málem jsem vylízala talíř :-D Ne, opravdu jsem byla hodně plná a na odpolední svačinu jsem si dala jen kus sýra a rajče. Opravdu to ale nebylo kvůli nějakým výčitkám :-) Prostě se to do mě nic víc jen nevešlo.

kéž by :-D


Z lyžování mě ještě dneska bolí zadek :-) Musím říct že jsem ráda, protože jsem se snažila lyžovat hezky do oblouků a vyjíždět oblouky. Takto alespoň vím, že jsem to dělala pořádně. Zkoušela jsem i snowboard, ale zůstala jsem i starých dobrých lyží. Lyže mě baví, tak proč si zbytečně dávat na snowboardu na hubu :-D


Měla jsem v plánu se o víkendu učit, ale nakonec jsem se na ni ani nepodívala. No jsem zvědavá jak to dopadne. V ponděli bych měla mít klid ale v tomto týdnu mě čeká několik testů. Jen ta představa mě unavuje :-D
Zítra mám trénink lezení asi po třech týdnech. Docela se bojím. Na stěně to jde hodně vidět když člověk ztratí sílu. A já vlastně teď tři týdny nedělala nic na ruce.....až dnes jsem posilovala.

Na skály jedu o prázdninách tak jsem zvědavá jak to budu dávat :-D


Ve stravě jsem se rozhodla udělat změny. To jak jsem jedla do teď možná bylo zdravé a bylo toho akorát, ale to není to co já potřebuji. Já potřebuji přibrat a to s jídelníčkem který jsem měla doteď nepůjde. Už dříve se mi (díky mé mámě, která mi stále připomínala že mám jíst a sama mi vše chystala jinak nevím jak by to tehdy se mnou dopadlo) podařilo přibrat a tak jsem s dostala z té kritické váhy. Teď už mě to nijak neohrožuje, ale M. se stále nevrátila a také sama sobě byh se jistě líbila víc s pár kily nahoře. Nejdříve bych to chtěla vytáhnout na 40 kg a potom se uvidí jak na tom budu psychicky a hlavně jestli se mi to vůbec podaří. Na jednom jídelníčku vám ukážu kde plánuji změny a prosím jestli byste mi řekli svůj názor :-D

1. verze, kterou jsem jedla do teď a nehubla ani nepřibírala

sn.: 60 g vloček, maliny, 20 g oříšků, jablko, 200 ml mléka = kaše
sv.: 200 g jogurtu, oříšky, suš. ovoce
sv. 2: pomeranč, jablko
ob.: školní jídelna
sv.: nějaká tyčinka nebo buchta
trénink lezení
 banán (někdy ne)
v. jak kdy. např. cottage, 60 g pečiva, zelenina NEBO cca 100 g pečiva, lučina, šunka, sýr, zelenina

2. verze, kterou se pokusím dodržovat. Samozřejmě každý den to bude jinak ale na množství zhruba takto. K tomu mám 2x týdně trénink lezení a mám v plánu 3x týdně doma posilovat cca půl hodiny (tak mi to obvykle výjde)
Ps. Mám v plánu to množství vloček na snídani ještě navýšit, ale postupně

sn.: 70 - 75g vloček, 20 g oříšků, maliny, jablko, 250 ml mléka
sv.: 1 kus pečiva, šunka, sýr, lučina, zelenina
sv. 2: 150 - 200 g jogurtu, oříšky, suš. ovoce
ob: školní jídelna
sv. asi stejné jako předtím (před tréninkem mi to vyhovuje)
trénink
banán
v. pokusím se celkově přidat, více pečiva více bílkovin (vejce, sýry) a častěji zařazovat teplé večeře

PS. Přemýšlela jsem i o druhé večeři, ale nejsem si jistá, že bych to zvládla. Pořád mám trochu strach z jezení před spaním. Jaký je váš názor? A jak dlouho a co byste doporučili?

S tátou jsme sami doma a táta asi lépe spolupracuje s mou snahou jíst zdravě. Dnes jsme měli na oběd krůtí sekanou (jen s trochou strouhanky), bramborová kaše a okurkový salát :-D dobrota!!!
a protože jsme kutilové (a můj táta se asi minul povoláním, protože měl být pekař :-D) tak jsme upekli i domácí celozrné dalamánky. Už se na ně těším. Dám si je k večeři s cottage, šunkou a zeleninou. Mňam!! Jedna z mých nejoblíbenějších večeří poslední doby :-)

Tak se mějte pěkne a já se zase brzy ozvu
Ps. Kdyby jste si našli čas a napsali nějakou radu byla bych moc vděčná :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat