pátek 14. února 2014

cvičení, jídelníček a povídání o ničem (co víc si přát :-D)

Ahoj strávnice :-)
(to zní divně :-D) Také jistě znáte to nadšení, když má člověk blog tak je vždy nejdříve nadšený a pořád by něco psal. Bohužel já zrovna teď vážně moc co psát nemám. Jsem doma a nudím se. Doufám, ale že když už musím být zavřená tak na jarní prázdniny budu v plné síle a budu moct řádit na svahu :-)
Co vy? Jedete někam na lyže nebo snowboard? nebo tento sport nemáte rádi.
Objednala jsem si Mixit tak s napětím čekám až mi dojde. Není to můj první ale vždycky se na něj těším víc než na narozeniny (dobře, možná ne úplně ale moc tomu nechybí). Dostala jsem poukaz a můj poslední jsem dojedla tak před 3 měsíci. Od té doby si vždycky namíchám se svých zásob rovnou do misky. Nechci si dělat nějakou zásobu dopředu....takto si vždy můžu dat to na co mám zrovna chuť a ta minuta navíc mě nezabije :-)

Tento článek jsem psala na dvakrát, protože nebylo o čem psát :-D nic se nedělo. Dneska jsem si svůj mixit vyzvedla a vypadá úúúžasně (ne....nesmrdí to samochválou :-)) těším se na zítřejší snídani až mi udělá společnost u snídaně.
 

Řekla jsem si že bych sem mohla hodit svůj dnešní jídelníček. Budu ráda když mi ho zhodnotíte a také mě dnešní cvičení. Myslíte že to stačí na nabíraní? (Myslím že ne a budu se snažit přidat, ale zajímá mě váš názor)

snídaně (7-7:30:  ovesná kaše = 60 g ovesných vloček, 20 g kešu, cca 100 malin (krásně kaši zbarví a ochutí. Dopuručuji v ní chvíli vařit je to lahoda :-D) 2OO ml mléka, a k tomu mandarinka
svačina (10): 2 kusy štrůdlu z ovesných vloček, cca 200 ml mléka a jablko, mrkev
oběd (13 - 13:20): pstruh na grilu se zeleninou
svačina (16): cca 180 g bílého jogurtu (Holandie), kešu (nvm kolik prostě jsem tam hodila hrstičku), karob a trocha chia semínek, mrkev (máme carotky.....jsou skvělý)
večeře(18:20 - 18:50): cca 60 g pečiva(obvykle mívám víc, ale to si zase dávám méně toho sýru....dneska jsem si ho vlastně dala více než normálně) (pečivo bylo celozrné, vícezrné.....nějak tak :-) nebylo bílé a bylo se semínky. V dnešní době je to v těch obchodech těžký ale snažím se vybírat správně :-)) syrovátkovy sýr (na namazání), 4 plátky šunky 95%, vajíčko na tvrdo a asi 150 g syrovátkového sýru navíc....nebo nějak tak vůbec nevím prostě jsem si nakrájela asi více než polovinu balení z Lydlu (možná znáte) a k tomu miska zeleniny (rajčata, paprika, okurka a babičiny zavařené okurky :-D)

časy jsou cca :-D

a cvičení: http://www.youtube.com/watch?v=3-9RzIZq4Rg - na toto cvičení už jsem na nějaké blogu recenzi vyděla a mohu jen doporučit. Nevím proč ale oproti jiným videím mě toto opravdu baví.....že by tím prostředím :-D

http://www.youtube.com/watch?v=fc2mZkyb2so - k tomuto videu jsem se dostala u Monči opravdu to neděkám s takovými činkami. Mám kilový, takže pro většinu z vás slebej odvar ale někde začít musím :-D

Potom jsem dělala to stejné video akorát s kliky. To je taky pěknej záhul. Po chvíli jsem musela přejít na dámský. Možná něco dělám špatně, protože mě u pánských nebolely ruce, ale strašně záda. Nevíte co dělám špatně??

a nakonec jsem ještě jednou potrápila ruce http://www.youtube.com/watch?v=_wTax4u6eis

Jsem zvědavá co mi na to řeknete :-D


Snažím se fotit jídla abych potom také mohla udělat nějaký přehled. Já sama je mám strašně ráda, ale stále na to zapomínám. Dnešní večeře třeba byla tak fotogenická, ale mohe hlava to jaksi vypustila :-)....no příště druhý pokus.

Teď budu týden na horách. Sice tam bude  WI-FI, ale budu tam s kamarádkou a nechce se mi vysvětlovat co je to za blog a proč a jak atd.
Doufám že se trochu odvážu a dám si s ní něco dobrého i večer (třeba mě strhne na další čokoládku :-)) vím že to sem moc nepatří, je to koneckoncu blog a zdravém stylu, všk ho také dodržuji, ale ještě se musím naučit umět hřešit a myslím že dovolená s kamarádkou je pro to ten správný okamžik :-D

Tak se mějte pěkně

Možná ještě zítra stihnu napsat jak dopadl můj mixit :-D ikdyž asi dopředu tuším

tento se mi líbí :-)



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuju :-) no snažím se :-) Ale chtěla bych to navýšit aby se mi váha zvedala :-D

      Vymazat