čtvrtek 5. února 2015

Něco z mého stolu

Jako na každé takovémto blogu, rozhodla jsem se i já ukázat vám, na čem si pochutnávám. A také se velmi nudím, protože jsem nemocná a učit se se mi tedy rozhodně nechce :-) Musím tedy upozornit, že všechny tyto fotky jsou některé i rok staré....nové teď nemám, což musím napravit :-)
Tak se do toho pustíme


 Úžasná snídaně ve formě jogurtu, malin (domácích) , kešu oříšků....myslím, že tady bez ovesných vloček


 Studená večeře...v létě pro mě nejlepší :-D Celozrný chléb, vajíčko, šunka, syrovátkový sýr, eidam, lučina a cobilka + zelenina (jako u každé večeře :-D)


 Další výborná snídaně, tentokrát ve formě ovesné kaše s mlékem. Na hoře můžete vidět jogurt a banánem, maliny a ořechy....kešu vedou :-D i když ted jsem si hodně oblíbila i para a mandle



 Jedna svačinová. Na tuhle buchtu si pořád pamatuju, i když je to už několik měsíců. Byla s celozrnné mouky tvarohu a ovoce a byla vážně výborná. Už ani nevím podle jakého receptu, což je dost škoda. Společnost jí dělali jogurt, ořechy, maliny a mrkev.


Tady jedna z teplých večeří. Teď je zařazuji mnohem častěji...vlastně mnohem více než studené ve formě pečiva. Konkrétně na této fotce můžete vodět kari rýži, syrovátkový sýr a grilovanou cuketu a .......ještě nějakou zeleninu asi :-)
Připadne mi že toho mám docela málo, teď jsem porce tedy zvětšila. Jak rýže tak i syrovátkový sýr.


Toto byla svačina. Pamatuji si jak jsem měla zase takovou odhodlanou náladu a trochu si přidala :-)
 Tak tedy mléko, chleba, lučina, šunka a sýr.....jednoduché, zdravé, výborné :-)



Snídaně složená babičinnou buchtou, jogurtem, kešu oříšky a karobem....který mimochodem cpu úplně....ale úplně všude



A poslední z letních snídaní. Jogurt, maliny....nachystané už večer, takže se to hezky uleželo.....s (jak jinak) kešu a nektarinkou :-D



Večeře....tortila (vůbec netuším co bylo uvnitř :-D) + zelenina






Svačinkááá.....jablko, jogurt, ovesný muffin (dělala jsem je už asi 5x a jsou moje nejoblíbenější :-D) , oříšky (už mě nebaví psát pořád kešu :-D), maliny
Kdyby to někoho zajímalo tak jogurt kupuji Hollandii/iu ??? :-D



 Ovesná placka podle tohoto receptu...další skvělá záležitost. Na vrchu je tvaroh s banánem a malinový smajlík





Večeře složená kuřecím masem, salátem a jogurtovým přelivem

Menší snídaně. Celozrný (asi) rohlík, jogurt, borůvky + ovocná miska + asi jen mléko???

                                                    
                                                     Jogurt, banán a kešu oříšky :-D





ovesná kaše s mlékem, ořechy, tvarohem, borůvkami a broskev
........a četba Šífry mistra Leonarda




Doufám, že se vám aspoň něco líbilo a snad příště uvidíte nějaké aktuálnější fotky :-D
Ještě jednou moc prosím o tipy na články

Mějte se :-)




2 komentáře:

  1. Všechno vypadá výborně!!! :) ..hlavně ta tortila. Máš koupeny nebo vyrábíš sama podle receptu? Já mám recept a ten je úplně skvělý a jednoduchý..někdy si tu dobrotu musím znovu udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila.....Lídl :-) a jaky mas recept? Už jsem si říkala, že bych to zkusila ale vždycky jsem líná nebo nemám čas.
      Děkuji :-)

      Vymazat