středa 26. března 2014

Já a zase já

Ahoj holky :-)
Vím že jsem se opravdu hodně dlouho neozvala, ale nebylo nějak o čem psát....i když asi bylo, ale nebyla nálada a asi ani moc času (dobře to je zase výmluva :-D)
Musím říct že se poslední dobou mám dobře :-) Tak nějak je včechno zase fajn.
V období nejhořší anorexie (tak a je to naplno venku :-)) jsem ve třídě byla za takového chudáčka. Všichni se o mě starali pořád mě různě pomáhali a já byla takový třídní plyšák. Teď už jsem ale zase na lastních nohách a možná říkám svůj názor častěji než by bylo zdrávo :-D
Což se nelíbí hlavně některým kluků (machrům) ale ať mě vlezou na záda.

V lezení vidím vážně pokroky. Musím říct že jsem si nemyslela že takové to říkadlo "čím víc jídla tím větší síla" nebrala nijak doslovně, ale je to vážně pravda. Po přidání jsem přibrala kilo a myslím že hlavně na svalech a i vzhledově. Už se mi rýsuje bříško a ruce taky :-) Nechci to ale přehánět, prtože hubnout jsem začala vlastně jen kvůli tomu že jsem měla moc svalů a nelíbilo se mi to (vím ted me asi nekteří ukamenují :-) ale já jsem vážně nebyla tlustá jen svalnatá) a tak nechci aby se historie opakovala a chtěla bych zůstat tak hezky sportovně, žensky štíhlá. Žádný přehnaný bicáky :-)
Třeba Beauty-gloss jeúžasná a je velká inspirace, ale tímto směrem vážně nemířím. Chtěla bych být hezká, štíhlá, ale hlavně zdravá. Na tom také pracuju. Lezení chci dělat pro radost a ne kvůli dobré postavě. Snad se mi to myšlení už trochu mění.

Asi jsem přibrala a tuk (asi určitě:-)) ale nějak strašně mě to netrápí. Poslední dny se zase ale trochu dostavily pochybnosti....musím s tím bojovat. To kilo jsem přibrala asi před týdnem a půl a teď se to zase nehýbe, protože jsem v jídle polevila. Nejím málo, ale spíš normálně jako každý a to nestačí, protože přece jenom má docela pohyb.

Jo to se taky musím pochlubit pravidelněji cvičím. Pondělí trénink v úterý 30 minut posiluji a 10 minut nějaké hpsání :-D ve středu to samé jako v úterý ve čtvrtek nic a v pátek zase trénink a v sobotu také cvičím. :-D
Myslím že to stačí. K tomu chodím s psem a jsem spokojená.
Tak to je asi tak vše za poslední dobu, omlouvám se ze je clanek bez obrázku ale už se musím jít chstat do školy :-)
Tak ahoj zas někdy :-D

2 komentáře:

  1. To je tak milý a pozitivní článek! Jsem moc ráda, že míříš pořád vzhůru a začínáš být evidentně čím dál tím spokojenější :)) S tím jídlem a silou je to tak, když se pořádně nenajím, neuběhnu ani kilometr a navíc jsem protivná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi porazila anorexii a uvědomuješ si, jak je to správně! Doufám, že ti to vydrží a moc držím palce! :)

    A chápu, taky nechci být jeden velkej mohutnej sval, ale pěkně štíhlá, ale zpevněná :)) Tak ať se nám to povede - mít cíl je krok jedna :)

    OdpovědětVymazat