neděle 8. února 2015

Domácí víkend

Ahoj!!

Tak a je to tady!! Po týdnu nemoci a válení doma zase do té naší oblíbené budovy :-)
Ne, náhodou se docela těším, že zase budu tak nějak v pohybu. Nebavilo mě pořád jen sedět doma a chodit ven se psem. Byl to už docela stereotip.


Jak jste si užili víkend? 
Já jsem ho strávila doma. Konečně jsem se cítila zdravá a tak jsem si včera zaposilovala a večer trochu zašlapala na kole. 
Byla jsem se psem a řeknu vám....To byla taková krása. Sluníčko svítilo, modrá obloha....akorát tedy ten vítr mohl trochu přibrzdit, ale člověk nemůže chtít vše :-)
Dále jsem zkoušela testy z matematiky a řeknu vám.....jsem asi vážně IQ - tykve. Matika mi prostě nejde! Nebo tedy, ve škole docela ano, ale scio testy jsou level hard :-D


 Tady asi moje nejoblíbenější večeře poslední doby. Rýže basmati, mrkev, fazolky a tofu na olivovém oleji s kořením. Nakonec jako lepidlo a na zjemnění :-) přidám cottage (asi půl kelímku) a tadááá!! 
Skvělá večeře během patnácti (dobře...možná dvaceti) minut. 
JOOO...mimochodem vyzkoušela jsem sojové pomazanky a je to vážně moc dobré...určitě se u mě objeví častěji.
(Taky bych mohla šasem udělat takový souhrn toho co se u mě objevuje nejčastěji. Zajímalo by vás to?)



 Tato fotka je myslím....ze Soboty? Vidíte ten rozdíl oproti první fotce z dneška? Zima se nám pochlapila :-) Když už tak jsme u té zimy...jedete někam na Jarní prázdniny? My vyrážíme z rodinou do Rakouska tak se těším a doufám, že nám vyjde dobré počasí a nebude moc velká zima. Jsem velký zmrzlín a na teplotu jsem docela náročná :-D Tak okolo nuly je pro mě ideál, když mám dvě trika, teplou mikinu a lyžařskou bundu :-D



 A tady je prosím nemocenská snídaně :-)
ovesná kaše (vždy a všude....zahřeje, potěší = splněné přání :-D) s karobem, tvarohem a javorovým sirup. Jako vždy nějaké vytamíny pro těžký boj s nemocí, teplý čajík (půl litrový hrnek :-D)......a pořádná nálož prášků, kapek a sirupů :-D
Ještě že mě to naštěstí potkává tak jednou do roka. Jinak moc často nemocná nebývam (ťuk,ťuk,ťuk).

Dnes jsem se pěkně nazlobila se svým psem. Myslela jsem, že ji asi zastřelím. Vůbec neposlouchala, lezla si kam chtěla, sežrala co našla.....a nakonec mi ještě vlítne na silnici!!!! Zabít!! :-D
Ne, jsem ráda, že ji mám, ale někdy mi vážně pěkně trénuje trpělivost.

Tak jen takové krátké shrnutí víkendu. Hezky se vyspěte a dobrou noc :-D

6 komentářů:

  1. samá krásně vypadající jídla, brzy se uzdrav!
    závidím pejska a užité procházky s ním, v tomhle počasí to musí být jedna radost :) i ta zima za to stojí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :-) jo je to moje zlato......ale někdy bych ji stejně zaskrtila ;-)

      Vymazat
  2. Snídaně vypadá krásně, tedy až na ty prášky. To ti vůbec nezávidím a přeji, aby ses rychle uzdravila. A užij si výlet do Rakouska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.....no už jsem dnes vyrazila do školy a zhodnotila, ze mnohem lepší je se nudit doma než ve škole :-) dnes už zase učení a nic kromě večeře, učení, ven se psem, jídlo na zítra....a teď ležet v posteli :-)

      Vymazat
  3. souhrn by mě určitě zajímal a večeře vypadá skvěle! :3 Já jsem nemocná pořád:((
    Přesně tak :3 kašička je TOP:) a rýže taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti děkuju za tak milý komentář! Seznam už tvořím, ovšem zatím mám pouze několik bodů, takže pokud máš nějaké nápady, budu moc ráda, když se o ně podělíš :) Navíc, když tvůj strach překoná více lidí, třeba ti ho překonat nebude připadat tak těžké :) a přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat