úterý 7. července 2015

Co jsem poslední dobou nakoupila 1.

Ahoj :-)
Dnes vás nechám nahlédnout do mého nákupního košíku za poslední dobu. Některé věci jsem měla poprvé, ale některé jsou moje každotýdenní stálice :-)


Tyto tyčinka mám moc ráda. Jsou dvě příchutě, tato jablečná a ještě brusinková. Vyhovuje mi a skutečně v ní cítíte chuť jablek. Ta brusinková mě až tak nenadchla, i proto že brusinky v ní jsou oslazené. Proto vždy kupuji tuto s jablky :-) 

9/10


Chuťově mi tato tyčinka chutná velmi. Dokonce v ní jsou celé arašídy :-D Je obalená v čokoládě a trochu tvrdší, mně osobně to ale vyhovuje protože aspoň cítím že něco koušu. Složení ale asi oproti ceně (myslím že asi 46 Kč) není nic moc :-( Ale určitě lepší než Mars, twix atd.

proto dávám za chuť 9/10
za složení tak 5/10



Na tuto tyčinku jsem byla velmi zvědavá. Složením je naprosto skvělá. Obsahuje pouze datle, kakaová hmota , kakaové máslo a mléčný protein. Chuťově také nebyla špatná, ale asi nic zase tak úžasného :-)

7/10


 No....toto máslo asi zná každý a každý je z něj nadšený. Možná mu přijdu na chuť později, ale zatím mě tedy rozhodně nenadchlo. Nejspíše jsem už rozmazlená těmi 100%

4/10

 Skvělá rychlovka když není čas nic vyvařovat :-) mám kuskus ráda, ale rýži nebo těstoviny mám třeba radši. I tak ale ráda koupím znovu :-)
nemám proti tomuto kuskusu žádné výhrady a asi chutná prostě tak jak má
takže 10/10


Tyto lupínky jsou celozrnné špaldové z DM. Nejsou špatné, ale už jsem zvyklá na vločky a tak je znovu kupovat nebudu. Spíše jen tak na zpestření. Chuťově neurazily ale ani nenadchly.

7/10


Tuto mňamku ze zdravé výživy naprosto zbožňuji. Vždy když mi dojde kupuji další :-D rozhodně doporučuji
(sladkou chuť čokolády rozhodně nečekejte :-))
10/10



Můj nový objev a už teď vím, že do mého košíku určitě poputuje znovu. Na kaši s rybízem a malinami jako dělané :-D

10/10


Toto mlíčko mám moc ráda. Nejradši jen tak nalít na vločky, nastrouhat jablko a navrch máslíčko. Bomba!! Koupeno v DM.

9/10



A to nejlepší, nejlahodnější, nejbožejší, nejvícskvělí, nejvícultraskvělí, nejvícultramegadobrý :-D
Moje madlové máslíčko. Už jsem ho objednávala 2x a prostě lahoda. Omlouvám se všem, ale Lidl ať se jde zahrabat :-D

10000000/10 :-D

Tak třeba jsem vás něčím inspirovala :-)
Lien

instagram: lien307

7 komentářů:

  1. kokosové chipsy <3
    Jinak jsem žádnou z těchto věcí, kromě kuskusu, ještě neměla, ale ta wellnesska už mě láká dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší věci na světe 4/10?????!!! tak to jsi u mě skončila! Ne dělám si srandu samozřejmě :DD já ho miluju ♥♥♥ ale chápu, že těch 100% je o něčem jiným:) i když tady je tak 94%? což je podle mě taky dost :)
    Přesně tak! tyto řeči jsou nejhorší! já taky většinou mlčím, ale někdy bych jim nejradši naliskala :D a moc děkuju! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Super nakup ! :D
    S pb te uplne chapu,toto letelo do kose ,ale je pravda ze ja nesnasim zadne :D, ale jiny masla jsou moje zavislost,to lískové chci taky zkusit :D
    A díky za zhodnocení kakaovych bobu,nedavno jsem nad nimi rozmyslela,a priste je urcite prubnu :D !

    OdpovědětVymazat
  4. kokosové chipsy jsem ještě neměla, ani o nich neslyšela, ale určitě je budu chtít vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to 100% nikdy neměla no :) ale ted si chci koupit kešu máslo, tak se těším ♥
    Nezkoušela, bojím se o mixér! :D jo.. peněženka bolí hodně :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je nějaký rozdíl mezi špandlovým celozrnným a jenom celozrnným kuskusem? :D Jinak děkuju za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem poze špaldový :-D takže neřeknu, ale myslím, že to moc rozdíl nebude....ono spíš, jak se ted porád nadává na pšenici a tak jsem sáhla po špaldovém

      Vymazat