sobota 6. února 2016

Blog stojí, ale život jde dál

Ahoj,
je to dlouho co jsem se na blogu neozvala, ale na instagramu jsem o sobě přece jen vědět dala. Chvíli jsem i tam měla pauzu, což zbůsobyl tábor a zlomená ruka. Postupně jsem se, ale opět dopracovala zpět k tomu, že mě to baví a ráda budu své dobroty (a třeba i zážitky) sdílet.
Ráda bych vám poskytla nějaký dlouhý článek o tom, co se za poslední ....půl rok??.....stalo, jak jsem se měla, co se mi povedlo/nepovedlo, co škola......
Ale já na to teď nějak nemám energii :-( Poslední týden toho bylo trochu moc a tak se musím zase na chvíli zastavit a všechno si v hlavě srovnat. 
Aspoň vám tedy ukáže nějaké fotky :-)

chodila jsem pořád ven se psem, protože to se prostě musí :-) a už si svůj den bez toho neumím představit

a taky jsem trochu koncertovala....no dobře, byla jsem na jednom

a taky jsem lezla....po skalách....a tentokrát to zvládla i bez zlomené ruky :-) takže 1:1

na vycházky musím v každém počasí

taky jsem lyžovala, ale žádná sláva to letos není

když bylo hezké počasí, tak jsem si dokonce vyrazila sama na kole

a taky jsem samozřejmě jedla...omlouvám se za kvalitu
užijte si víkend a nemračte se, když je venku tak krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat