středa 4. února 2015

Po dlouhééé době

Ahoj :-)
nevím, jestli na tento blog ještě někdo zavítá, ale rozhodla jsem se ho znovu pomalu oživit.
Jen tak jsem procházela internet a napadlo mě se podívat, jak to tady vypadá. Přečetla jsem si všechny své články a rozhodla se zkusit pokračovat.
Je to už dlouho co jsem přidala poslední článěk a od té doby se událo opravdu hodně věcí. Ráda bych řekla že samé dobré, ale není to pravda. Poslední půl rok byl zatím nejhorší a nejtěžší v mém životě (a to i ve srovnání s nejhorším obdobím v anorexii). Postihla nás rodinná tragédie. Nebudu sem psát o co přesně jde...je to příliš osobní, ale všechny nás to hodně zasáhlo.....
Je to kruté, ale ve všem zlém se najde něco dobrého, i když někdy musíte hledat opravdu usilovně a vydat mnohem více námahy.




Můj poslední článek byl ze středy 26. března. Je to opravdu dávno. Kdybych v té době věděla co mě čeká......
Psala jsem jak se snažím přibrat a jsem nejistá. Cvičím, chodím do lezení, ven se psem.....a jsem šťastná.
A teď se dostáváme k bodu z prvního odstavce. Věci, které se staly mě donutily něco udělat a od září jsem konečně přibrala a přehoupla se přes svou hranici 40 kg. Ted mám něco přes.....jsem nemocná, tak nevím přesně.
Sportuji pořád a myslím, že lépe než předtím. Více si to užívám a mám z toho větší radost. Snažím se myslet pozitivně a někdy se mi to bohužel nedaří. Bude chvíli trvat, než se vše zase srovná, ale snad časem.....
Je to jen takový výstřel do tmy a třeba se ještě najde někdokdo by to četl :-)

Kdyby tu skutečně někdo takový byl prosím napiště mi, co byste rádi uvítali za články. Zajímá vás něco z uplynulého půl roku, co jsem tu nebyla. Nebo byste radši uvítali nějaké jiné články??
Děkuji za každý nápad.
Přeji krásnou středu a teple se oblékejte, ať neskončíte v posteli s čajem jako já :-D

4 komentáře:

  1. Ahoj, taky se hrabu z ppp a vahove jsme na tom podobne. Verim, ze se z toho dokazem dostat a preju ti, at jsi brzo zdrava. :-) a drzim palce, at je lip i v rodinne zalezitosti..clanky, kde posledni mesice shrnes, jiste najdou nejednoho ctenare. At se ti dari :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za podporu :-) a držím palce i tobě....všichni víme jaký je to boj, bohužel jak to tak vypadá poslední dobou s tím bojuje stále více lidí.
      Jako další mám článek něco z mého stolu a nejspíše se hned zítra vrhnu na nějaké to shrnutí....holt kdyz človek musí dřepět doma nudí se :-)

      Vymazat
  2. Souhlasím! :) a znám! ale nekupujeme ho tak často jako cottage. 40 kg je opravdu málo, to bys sportovat neměla :) nebo aspon ne tak hodně. Pozor na to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ho mám doma každý týden, někdy i dvakrát :-) strašně mi chutná.
      S tím cvičením...nevím. Já jsem zase malá, takže ta váha není nijak kritická....ale asi to ještě chce přidat no....tělo si o to říká

      Vymazat