úterý 18. února 2014

Lyžujeme, válíme se

Ahoj
další pozdrav z hor. Ráno jsem ležela v posteli delší dobu, abych dala kamarádce šanci vstát dříve, ale spala, tak se snídaně do postele nekonala :-)



Při snídani se mi bohužel opět vrátily nějaké špatné myšleny....nebo ne úplně špatné, ale taková ta nerozhodnost, která není normální. Dala jsem so krajíc chleba a potom se vytáhla buchta. Neměla bych výčitky kdybych si ji dala, ale zase jsem si ji nechtěla dávat jenom kvůli tomu že můžu a přitom doopravdy neměla chuť. No prostě úplná hloupost :-) Nakonec jsem si dala další chleba, protože mák (byla maková) jsem stejně neměla nikdy ráda a byla jsem spokojená.




Lyžování je tu fajn, na ty podmínky co nám letošní zima připravila. Dokonce i celé dopoledne svítilo sluníčko. Musím se ale přiznat, že mě to už moc nebaví. Byla jsem týden na lyžáku a asi mi to docela stačilo. Tak na víkend nebo tak bych klidně jela ale další týden...no určitě by se dali dělat i zábavmější věci :-)



Co se cvičení týče, tak tu kromě lyžování a odpoledních procházek necvičím. Týden se ale snad nic nestane.
Je tedy pravda, že teď jsem necvičila delší dobu. Byla jsem na lyžáku, kde jsem ale zase dost lyžovala a to se taky počítá :-) poté jsem se vrátila a od úterý byla nemocná. V pátek jsem si jednou zacvičila a potom odjela zase sem :-)
Zase ale nechystám se na žádnou soutěž, takže se nic zásadního nestane.




Co se týče hřešení s kamarádkou nic pokrokového se zatím nekonalo. Nijak mi to nevadí. Jsem vlastně docela ráda, že na to nemám chuť. Znamená to, že mám dostatek všeho a nepřichází na mě chutě :-) Mám ale v plánu so dám někdy na oběd ovocné knedlíky se šlehaným tvarohem :-) Mám je moc ráda. Vy?

Všechny dny jsou tu vlastně stejný stereotip, takže není moc co psát, ale baví mě to. :-D

6 komentářů:

  1. Kdepak jsi na horách? :) my máme jet v pátek, ale trochu se bojím, že vbec nebude sníh:/ A výčitky neměj a moc nad tím nepřemýšlej, užívej si volna a pohody s kamarádkou:) I když mně se to říká, také s tím občas bojuji a není to jednoduché.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na Dolní Moravě :-)
      Někdy je to těžké, ale už se mne to stava jen výjimečně :-) uzij si lyže. Mate jarní prázdniny až pristi týden co?? ;-D

      Vymazat
  2. Tak tam to neznám:)
    Je to těžké, ale tak hlavně, že už je to lepší:) Díky, a ano... takže pro nás už žádný sníh nezbyde ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, s tou nerozhodností, co si dát, proč si dát, měla bych? to taky znám moc dobře :D tak aspoň nejsem sama :)) Myslím ale, že to k tomuhle období prostě patří, však my zmoudříme :)) tak si to na těch horách hlavně užívej! Jo a... Ovocné knedlíky taky zbožňuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) vsak ono se to zlepší.... doufám :-) chce to čas
      Knedlíky jsem si dala a naprosté zklamání :-( skoro žádná ovocná náplň a knedlík byl normální kupovaný houskovy což u ovocných není moc časté :-( tak příště už vím ze tady knedlíky ne e :-D

      Vymazat