pondělí 6. července 2015

S kolem jako v sauně

Ahoj :-)
rozhodla jsem se napsat další článek a tentokrát to bude o naší dovolené na kolech.....no dovolené, spíše prodloužený víkend, ale myslím, že v tomto vedru nám to docela stačilo :-)

Na "letní kola" se stejnou skupinou jezíme už od mých.....no......už hodně dlouho :-) letos jsme se ale nezdrželi na celý týden ale pouze na prodloužený víkend, protože táta musí do práce. Dovolenou využijeme na poslední dva týdny v srpnu :-D Zbytek skupiny (bývá nás tak okolo třiceti) se ubytoval v hotelu, ale my jsme se dohodli, že na dva dny je to pro nás zbytečné a proto jsme zvolili kemp asi tři kilometry od hotelu.

Ráno před odjezdem bylo potřeba si užít poslední domácí snídání, vyvenčit psa a pak už jsme frčeli k babičce, aby jsme jí ho tam mohli šoupnout na hlídání :-D (na naši obranu nabídla se sama)


Už tady můžete vidět tu ďábelsky modrou bolohu.
U babičky jsme se zdrželi jen pár minut a jeli dál do Jižních Čech do kempu Mláka. Je to kousek od Třeboně :-) 
V kempu nebyl skoro nikdo. Byl totiž přímo u řeky a tedy hlavními spotřebiteli jsou vodáci, kteří dorážejí až okolo páté odpoledne. 
Posílila jsem se obědem, ještě připraveným v chládku domova....



A tady už z fotky přímo sálá, jaké tam bylo obrovké vedro. Bylo asi 32-33 stupňů....takže nejvyšší čas v jednu odpoledne vyrazit na kole :-D


Vzhledem k tomu, že ostatní tu budou celý týden v sobotu ještě nikdo na kole nejel. Jenom my. Jeli jsme je tedy aspoň pozdravit na hotel a potom jsme začali vymýšlet trasu.

táta: "Tak kolik myslíš, že to bude?"
já: "Tak 15 nebo 20 kilometrů."
táta: "Tak to v tomto počasí stačí, stejně už je dost hodin."

No nebudu vám nic nalhávat. Samozřejmě to tak nedopadlo. Po cestě přišla řada na malé posilnění a musím říct, že mě tato mixitka mile překvapila :-)


A jak asi očekáváte...cestu jsme různě měnili, prodlužovali, objížděli, zkoušeli jiné..ehm..lepší cesty.
Takže z pohodových dvaceti jsme v tomto počasí ujeli za odpoledne 60 km. Nevím, možná je to pro vás málo, ale mně to nepřipadne jako nějaká malá projížďka....obzvláště, kdy se člověk cítí jako v sauně :-)

Večer jsme přijeli do kempu a síla byla pouze na večeři, sprchu (ehm...v celém kempu byla jedna sprcha dámská a jedna pánská!!) a pak už jen spánek.


Příští ráno jsem vstávala na sebe poměrně pozdě...až o půl sedmé :-D a připravila si úžasnou snídani. Takhle v kempu, na trávě, v přírodě to prostě chutná jinak než doma :-D Jo a zjistila jsem, že kefír není až tak špatný :-)

no..na obrázku jsou 4 kousky buchty...nakonec jich padlo šest.
a protože jsem hodná dcera a myslím i na tátu :-D


no prostě ranní pohoda


V neděli už jsme jeli s celou partiou (ale samozřejmě jsme se potom zase rozdělili na skupinky jako vždy :-D)
Většinou se to rozdělí na ty, co chtějí jezdit na kolech (na nás) a na ty co se chtějí hlavně dobře najíst, napít a pokecat. Proto jsme se poté co po asi půl hodině jízdy zamířili do první hospody odpojili a jeli si svou cestou. Cíl jsme přímo určený neměli. Spíše takový okruh, po kterém jsme se chtěli vydat. Po nějaké době bylo ovšem šlapání únavné a my hladoví, proto jsme se pokoušeli najít nějakou hospodu....řeknu vám, že v těch "s prominutím" dírách kterými jsme projížděli bylo těžké něco najít :-D Nakonec jsme ale byli úspěšní a někde místěčko našli (naštěstí!! už jsem byla hladová = nevrlá)

salát s kuřecím masem vypadá mnohem lépe než chutnal....strašně okořeněné, zeleniny málo a maso přesolené.

takže bylo potřeba si spravit chuť :-D miluju tuto tyčinku!!!



Poté jsme pokračovali na kole do Červené lhoty....navštívil ji už někdo? Já už asi 4x :-D

Na zpáteční cestě jsme se ještě stavili v nějaké cukrárně na zámečku a tak jsem si dala domácí ledový čaj...moc dobrý :-)

No výlet skvělý a tachometry nám opět ukázaly přes 60 km....tento den bylo ale opravdu děsné vedro. Večer jsem čekala ve frontě na sprchu asi hodinu a myslela jsem, že uschnu.

 Pořádné posilnění po celém dni muselo být


Tuto noc se mi spalo velmi špatně, přestože jsem byla unavená. Bolela mě záda a probudila jsem se stejně znavená a ještě více rozbolavělá, než když jsem šla spát. Neměli jsme žádné pečivo a proto bylo potřeba dojet 6 km na kole do pekárny :-D (táta samozřejmě mezitím spal)




a poté putovalo na snídani a já k nim ještě jogurt milko a kokosovou sušenkou :-)


Dneska jsme i přes jiné plány ujeli opět 60 km :-D

Dnes už jsme neměli žádný cíl, ale pouze okruh po lesních cestách. Nebylo tudíž co fotit, ani není moc co povídat :-) jelo se mi ale opravdu dobře a zase moje láska ke kolu stoupla. Moc se těším na příští rok a doufám, že se budeme moci zdržet celý týden a ne jako letos. Odjíždět již dnes domů. 
Jak zatím vy prožíváte prázdniny? Kde jste už byli?

Mějte se pěkně

už zase cesta domů
    

4 komentáře:


  1. Super článek,máš moc heznké fotky :D ! Prazdniny jsou nejlepsi vec na svete:D !
    Já byla zatím na pár výletech, v Německu za bráchou a příší týden čemám kamarádku,pak ale vyrážime do chorvatka,Rakouska a na 3denní výlet pěský po horách :)
    Já osobně musím mít na kolo opravdu náladu,protože mě přijde že nejsi na něm vubec volna a nej tocis nohama,ale kazdy je jiny :D
    PS: nechtela by ses podivat na muj blog ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak výlet po horách by mě lákal také 😊 užij si to

      Vymazat
  2. Ta červená lhota je kouzelná! Já taky normálně jím stejně jako můj táta (a někdy i víc :D).. 60 km v totmo vedru? umřela bych! :D ale jde vdiět, že jste si to pořádně užili:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme málem umřeli :-D večer jsem málem nemohla dojít do auta....nohy mě nebolely ale to vedro bylo zabijacky

      Vymazat