sobota 2. května 2015

co je nového


Ahoj všichni :-)
Tak jak se mám?
Jsem konečně klidná :-) dostala jsem se na školu na kterou jsem chtěla a byla jsem v první dvacítce ze skoro 200 lidí. Takže naprostá spokojenost :-D
Pořád tomu ještě nemůžu moc uvěřit, ale od září mi začne teror  nový start a nové zkušenosti. Uvidíme, jestli škola bude příjemná jak jsem o ní slyšela.


Jak to ted vypadá na mém stole?






moje dnešní večeře :-) vajíčka, žitný chléb, kukuřičný chlebík a rýžový chlebík, zelenia, lučina a tofu pomazánka pažitková (miluju ji :-D)


svačinka



další tentokrát slaná svačina :-)


Oběd....fotka klame, talíř byl vážně velký a byla toho kopa :-D stejně jako taťka


asi po roce a půl rýžová....no a na další rok a půl taky asi zase poslední :-D dobře to zase ne, ale teda moc mě nenadchla a rozhodně líp vypadala než chutnala


snídaně....tentokrát místo ovesných placek celozrný (ehm, ehm.....víme jak to je :-D) croisant


fotečka z raní procházky se psem :-)


večeře....velmi podobná jako ta dnešní


tortila s něčím :-D


měla to být ovesná pizza, ale jaksi to nevyšlo, takže jsem to změnila na ovesné kousky pečené v troubě s jogurtovo-tvarohovým dipem s banánem a dozdobené vločkami, ořechy a kakaovými boby.....ehm aby to znělo trochu majestátně :-D


můj lesní výlet....opět ráno a opět se psem




6 komentářů:

  1. v první 20 z 200 lidí? No páni! Gratuluju :) To já byla 42 z 90 a byla jsem nejvíc happy! :D
    Pažitkovou pomazánku mám taky moc ráda :3 A jak vidím, taky sis na rýžovou vzpomněla po delší době :D A určitě si palačinky udělej, je to otázka 15 minut :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vím jak se cítíš, když jsem přibírala z 37 kil (teď mám 52) a vážila tak těch 43, tak jsem nedokázala uvěřit, že ještě musím pořád přibírat. "Ještě? Pořád dál?" a měřím stejně jako ty..Ale vyplatilo se to, je ze mě pěkná holka :D Jednou jsem byla 9. asi ze sta lidí a taky jsem měla šílenou radost ^^ A s tou rýžovou, co si budeme povídat..taky nepatří zrovna na můj top 5 kaší list :D :D Já se pro změnu dostávám ze ZP, zvládneme to! :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni....moc děkuji. Teď jsi mě povzbudila, že můžu být spokojená i s více kily. Je pravda, že s tím ted bojuji, ale jím pořád stejně..ne li více :-D

      Vymazat
  3. Gratuluji k přijímačkám, jsi fakt dobrá! :)
    Fotky vypadají moc pěkně :) TAky mám pocit, že jím stále to stejné :D Ale ve školní týden prostě není čas na nějakou velkou kreativitu, takže se prostě jede :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se připojuji ke gratulacím... Heleď, já jsem hubla z 82,5kg a teď mám nějakých 54-55kg... Jednu dobu jsem měla 52 a rodina mi začala říkat, že bých mohla trochu přibrat, ale já si pořád připadám tlustá... Takže se neboj dosáhni svého cíle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se připojuji ke gratulacím... Heleď, já jsem hubla z 82,5kg a teď mám nějakých 54-55kg... Jednu dobu jsem měla 52 a rodina mi začala říkat, že bých mohla trochu přibrat, ale já si pořád připadám tlustá... Takže se neboj dosáhni svého cíle! :)

    OdpovědětVymazat